THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Page 37 of 40 Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  edstuff on Mon Apr 15, 2013 12:32 am

When and where do the leftovers go on sale? I'd really like a nkd body of one of the show squadts.
avatar
edstuff
CAD Too Buku

Posts : 1350
Join date : 2010-11-22
Age : 40
Location : Chicago

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  Colossus of Destiny on Mon Apr 15, 2013 12:42 am

edstuff wrote:When and where do the leftovers go on sale? I'd really like a nkd body of one of the show squadts.

The leftovers should be QPMNT only. All of the bodies were in the lottery.
avatar
Colossus of Destiny
CAD Animal Mother

Posts : 1570
Join date : 2009-05-22
Age : 33

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  edstuff on Mon Apr 15, 2013 12:50 am

oh well next time then
avatar
edstuff
CAD Too Buku

Posts : 1350
Join date : 2010-11-22
Age : 40
Location : Chicago

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  itsa_mia on Mon Apr 15, 2013 2:30 am

id drop in if your close by
wouldnt hurt

grab a print for target practice violent
avatar
itsa_mia
c0113c70r_D3$7r0y3r

Posts : 5308
Join date : 2011-10-26
Age : 48
Location : N49

View user profile http://squadstlive.thecomicseries.com/

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  Gatiio on Mon Apr 15, 2013 3:55 am

itsa_mia wrote:id drop in if your close by
wouldnt hurt

grab a print for target practice violent

yeah, worth the trip just checking out the builds that there are there.
avatar
Gatiio
COLLECTOR-DESTOYER

Posts : 3264
Join date : 2011-10-12
Age : 31
Location : Chicago

View user profile http://www.oscar-gonzalezdiaz.com/

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  dedicatedart on Mon Apr 15, 2013 4:22 am

Gatiio wrote:
itsa_mia wrote:id drop in if your close by
wouldnt hurt

grab a print for target practice violent

yeah, worth the trip just checking out the builds that there are there.

Yeah were and big guys intp there gatiio ... ima give you shit now for a while lol :-). But is he show room cleared out lol?
avatar
dedicatedart
CAD Animal Mother

Posts : 1756
Join date : 2011-12-29
Location : Driving through your moms triangle.

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  Gatiio on Mon Apr 15, 2013 4:57 am

dedicatedart wrote:
Gatiio wrote:
itsa_mia wrote:id drop in if your close by
wouldnt hurt

grab a print for target practice violent

yeah, worth the trip just checking out the builds that there are there.

Yeah were and big guys intp there gatiio ... ima give you shit now for a while lol :-). But is he show room cleared out lol?


lol!


Yeah, you're right. Im fat AND tall, double whammy for me. Razz

What did your sis ended up getting, the Gassed?
avatar
Gatiio
COLLECTOR-DESTOYER

Posts : 3264
Join date : 2011-10-12
Age : 31
Location : Chicago

View user profile http://www.oscar-gonzalezdiaz.com/

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  dedicatedart on Mon Apr 15, 2013 5:06 am

Gatiio wrote:
dedicatedart wrote:
Gatiio wrote:
itsa_mia wrote:id drop in if your close by
wouldnt hurt

grab a print for target practice violent

yeah, worth the trip just checking out the builds that there are there.

Yeah were and big guys intp there gatiio ... ima give you shit now for a while lol :-). But is he show room cleared out lol?


lol!


Yeah, you're right. Im fat AND tall, double whammy for me. Razz

What did your sis ended up getting, the Gassed?
No she ended up only getting on build I think a doc actually and also a hugs kill figure fro, a display case by the kajiu and some tokidoki items or maybe just on tokidoki as well can't rember all the stuff she bought.. PS she does ask any one who comes across the pink hugs the killer figure let me know for her lol
avatar
dedicatedart
CAD Animal Mother

Posts : 1756
Join date : 2011-12-29
Location : Driving through your moms triangle.

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  dedicatedart on Mon Apr 15, 2013 5:09 am

Gatiio wrote:
dedicatedart wrote:
Gatiio wrote:
itsa_mia wrote:id drop in if your close by
wouldnt hurt

grab a print for target practice violent

yeah, worth the trip just checking out the builds that there are there.

Yeah were and big guys intp there gatiio ... ima give you shit now for a while lol :-). But is he show room cleared out lol?


lol!


Yeah, you're right. Im fat AND tall, double whammy for me. Razz

What did your sis ended up getting, the Gassed?
No she ended up only getting on build I think a doc actually and also a hugs kill figure price he's actually fn awesome ,it was in the display case by the kajiu I think I belive some tokidoki items or maybe just one tokidoki as well can't rember all the stuff she bought.. PS she does ask any one who comes across the pink hugs the killer figure let me know for her lol
avatar
dedicatedart
CAD Animal Mother

Posts : 1756
Join date : 2011-12-29
Location : Driving through your moms triangle.

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  JasperF on Mon Apr 15, 2013 5:10 am

dedicatedart wrote:No she ended up only getting on build I think a doc actually and also a hugs kill figure fro, a display case by the kajiu and some tokidoki items or maybe just on tokidoki as well can't rember all the stuff she bought.. PS she does ask any one who comes across the pink hugs the killer figure let me know for her lol

Will keep it in mind, I know that some were sold at the Toycon UK
avatar
JasperF
CAD Too Buku

Posts : 1003
Join date : 2012-05-16
Age : 31
Location : Utrecht, the Netherlands

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  dedicatedart on Mon Apr 15, 2013 5:17 am

JasperF wrote:
dedicatedart wrote:No she ended up only getting on build I think a doc actually and also a hugs kill figure fro, a display case by the kajiu and some tokidoki items or maybe just on tokidoki as well can't rember all the stuff she bought.. PS she does ask any one who comes across the pink hugs the killer figure let me know for her lol

Will keep it in mind, I know that some were sold at the Toycon UK

Yeah I want the damn blue UK one !!!
avatar
dedicatedart
CAD Animal Mother

Posts : 1756
Join date : 2011-12-29
Location : Driving through your moms triangle.

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  zmigol on Mon Apr 15, 2013 5:18 am

dedicatedart wrote:
JasperF wrote:
dedicatedart wrote:No she ended up only getting on build I think a doc actually and also a hugs kill figure fro, a display case by the kajiu and some tokidoki items or maybe just on tokidoki as well can't rember all the stuff she bought.. PS she does ask any one who comes across the pink hugs the killer figure let me know for her lol

Will keep it in mind, I know that some were sold at the Toycon UK

Yeah I want the damn blue UK one !!!

http://www.mintyfresh.eu/4-hug-the-killer-love-bug-pink-by-nikopicto.html

http://www.mintyfresh.eu/4-hug-the-killer-union-jack-by-nikopicto.html

tongue tongue
avatar
zmigol
CAD Born Again Hard

Posts : 341
Join date : 2011-07-04
Age : 39
Location : Portugal

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  dedicatedart on Mon Apr 15, 2013 5:23 am

zmigol wrote:
dedicatedart wrote:
JasperF wrote:
dedicatedart wrote:No she ended up only getting on build I think a doc actually and also a hugs kill figure fro, a display case by the kajiu and some tokidoki items or maybe just on tokidoki as well can't rember all the stuff she bought.. PS she does ask any one who comes across the pink hugs the killer figure let me know for her lol

Will keep it in mind, I know that some were sold at the Toycon UK

Yeah I want the damn blue UK one !!!

http://www.mintyfresh.eu/4-hug-the-killer-love-bug-pink-by-nikopicto.html

http://www.mintyfresh.eu/4-hug-the-killer-union-jack-by-nikopicto.html

tongue tongue

Sweet much love I want the UK and she wants the pink hopefully will pick them up soon !!!
avatar
dedicatedart
CAD Animal Mother

Posts : 1756
Join date : 2011-12-29
Location : Driving through your moms triangle.

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  edstuff on Mon Apr 15, 2013 6:22 am

itsa_mia wrote:id drop in if your close by
wouldnt hurt

grab a print for target practice violent

I actually did go to the show. But I couldn't get out of work early and got #84. Had to leave around 9:30 because I had company coming. Got to meet some peeps tho Very Happy
And of course Ferg
avatar
edstuff
CAD Too Buku

Posts : 1350
Join date : 2010-11-22
Age : 40
Location : Chicago

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  dedicatedart on Mon Apr 15, 2013 6:31 am

edstuff wrote:
itsa_mia wrote:id drop in if your close by
wouldnt hurt

grab a print for target practice violent

I actually did go to the show. But I couldn't get out of work early and got #84. Had to leave around 9:30 because I had company coming. Got to meet some peeps tho Very Happy
And of course Ferg

Yeah that kinda sucked should of left them you list too hold what ever items where left by your number .. but nice meeting you also do you still have that r2d2 you made?
avatar
dedicatedart
CAD Animal Mother

Posts : 1756
Join date : 2011-12-29
Location : Driving through your moms triangle.

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  edstuff on Mon Apr 15, 2013 6:43 am

no R2 was sent to an art show years ago. I've been wanting to make another but haven't been able to get any shop time.
avatar
edstuff
CAD Too Buku

Posts : 1350
Join date : 2010-11-22
Age : 40
Location : Chicago

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  dedicatedart on Mon Apr 15, 2013 6:46 am

edstuff wrote:no R2 was sent to an art show years ago. I've been wanting to make another but haven't been able to get any shop time.
Aaawhaaaaat! You sold him lol. We'll if you could hook me up on one again I may take one he was bad fun a do u have pictures still
avatar
dedicatedart
CAD Animal Mother

Posts : 1756
Join date : 2011-12-29
Location : Driving through your moms triangle.

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  edstuff on Mon Apr 15, 2013 6:47 am

nah only the ones in the custom's section
avatar
edstuff
CAD Too Buku

Posts : 1350
Join date : 2010-11-22
Age : 40
Location : Chicago

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  dedicatedart on Mon Apr 15, 2013 6:50 am

edstuff wrote:nah only the ones in the custom's section
I'll go look I was talking too my dad about it he wanted too see it I'll have to find them and shownhim
avatar
dedicatedart
CAD Animal Mother

Posts : 1756
Join date : 2011-12-29
Location : Driving through your moms triangle.

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  ictoys on Mon Apr 15, 2013 12:13 pm

MagnumManipulator wrote:
ictoys wrote:it's both awesome and saddening to see those gorgeous bug eyes! Sad kinda regret I didn't picked the black-gassed base, so if anyone change their mind, please let me know. still hunting for the bug lens, and anyone know if the green transparent gun is available for sell as well?
Im pretty sure all the green transparent weapon sets sold out at the assembly, sorry man. Good luck on your search.
now why am I not surprised lol it's seriously awesome though, right-o, better set up some new WTB list Very Happy
avatar
ictoys
CAD Born Again Hard

Posts : 417
Join date : 2011-09-26
Location : Indonesia

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  zmigol on Mon Apr 15, 2013 3:31 pm

15.04.2013 01:45 Portugal Customs Clearance

killme


If it wasn't screened i would have it in my hands already, but now have to wait 2 days and probably pay custom taxes violent
avatar
zmigol
CAD Born Again Hard

Posts : 341
Join date : 2011-07-04
Age : 39
Location : Portugal

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  manny on Mon Apr 15, 2013 10:35 pm

Still no code.

Has anyone else won the lotto but has not gotten the code yet?
avatar
manny
CAD Too Buku

Posts : 1019
Join date : 2010-06-14

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  Admin on Mon Apr 15, 2013 10:36 pm

manny wrote:Still no code.

Has anyone else won the lotto but has not gotten the code yet?

you should email rotofugi.
avatar
Admin
FERG

Posts : 3991
Join date : 2008-06-21

View user profile http://www.jamungo.com

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  manny on Mon Apr 15, 2013 10:40 pm

Admin wrote:
manny wrote:Still no code.

Has anyone else won the lotto but has not gotten the code yet?

you should email rotofugi.

I did, havent got a reply yet. Ill give them a call later today.
avatar
manny
CAD Too Buku

Posts : 1019
Join date : 2010-06-14

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  CankleBreaker on Mon Apr 15, 2013 11:56 pm

Things probably arn't processing as quickly since Kirby's out?
avatar
CankleBreaker
CAD Animal Mother

Posts : 2143
Join date : 2012-07-10
Age : 33
Location : L.A.

View user profile

Back to top Go down

Re: THE SQUADT ASSEMBLY - ROTOFUGI - APRIL 5 2013

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 37 of 40 Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum