Sa20 green gassed custom #6 by ferg

View previous topic View next topic Go down

Sa20 green gassed custom #6 by ferg

Post  Matthewp123 on Fri Jul 22, 2016 10:35 pm


Just a quick heads up... Gonna be selling my custom #6 green gassed from the assembly!! Baby on the way gotta sell my toys..

Prolly gonna post on ebay just letting everyone on here and collect and destroy know..

Comes with everything pictured plus exclusive lens set and blue excl weapon set as well as more lens sets..will post everything when i get home


Last edited by Matthewp123 on Fri Jul 22, 2016 10:36 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : Pictures)
avatar
Matthewp123
Pyle

Posts : 20
Join date : 2016-03-27

View user profile

Back to top Go down

Squadt Custom

Post  lukky on Fri Jul 22, 2016 10:53 pm

Hi Matt
What were you looking to get for it?
Please let me know when you get a moment.

And congrats on the baby!
avatar
lukky
CAD Recruit

Posts : 90
Join date : 2015-04-27
Location : IL

View user profile

Back to top Go down

Re: Sa20 green gassed custom #6 by ferg

Post  patrick40 on Fri Jul 22, 2016 10:56 pm

Damn i would like to ad this guy to the collection! Shocked
avatar
patrick40
COLLECTOR-DESTOYER

Posts : 3129
Join date : 2013-04-19
Location : netherlands

View user profile

Back to top Go down

Re: Sa20 green gassed custom #6 by ferg

Post  Matthewp123 on Fri Jul 22, 2016 11:44 pm

I just posted it on ebay with all the weapon sets and lenses n acess starting at 400 i have pretty much that invested in it with all the acess and everything... My email is
Nibbles2185@gmail.com

If u have any questions
avatar
Matthewp123
Pyle

Posts : 20
Join date : 2016-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Sa20 green gassed custom #6 by ferg

Post  Matthewp123 on Fri Jul 22, 2016 11:44 pm

And thank you for the congrats!!
avatar
Matthewp123
Pyle

Posts : 20
Join date : 2016-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Sa20 green gassed custom #6 by ferg

Post  patrick40 on Sat Jul 23, 2016 12:35 am

patrick40 wrote:Damn i would like to ad this guy to the collection! Shocked

edit: forgot this, congrats with having a baby comming! cheers
avatar
patrick40
COLLECTOR-DESTOYER

Posts : 3129
Join date : 2013-04-19
Location : netherlands

View user profile

Back to top Go down

Re: Sa20 green gassed custom #6 by ferg

Post  Matthewp123 on Sun Jul 24, 2016 2:34 am

Illusive is iming me but wont let me reply cuz im new so hopefully he sees this.. Sorry bud but someone already started bidding on ebay so i cant break up the set.. If anything changes ill let u know
avatar
Matthewp123
Pyle

Posts : 20
Join date : 2016-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Sa20 green gassed custom #6 by ferg

Post  Illusive on Sun Jul 24, 2016 12:50 pm

Matthewp123 wrote:Illusive is iming me but wont let me reply cuz im new so hopefully he sees this.. Sorry bud but someone already started bidding on ebay so i cant break up the set.. If anything changes ill let u know
thanks, I didnt notice your post count til after hehe
avatar
Illusive
CAD Born Again Hard

Posts : 442
Join date : 2013-11-28
Age : 31

View user profile http://trampt.com/users/illusive/have

Back to top Go down

Re: Sa20 green gassed custom #6 by ferg

Post  patrick40 on Sun Jul 24, 2016 9:41 pm

The Evilbay listing is gone?
avatar
patrick40
COLLECTOR-DESTOYER

Posts : 3129
Join date : 2013-04-19
Location : netherlands

View user profile

Back to top Go down

Re: Sa20 green gassed custom #6 by ferg

Post  Klept on Thu Aug 04, 2016 11:49 pm

patrick40 wrote:The Evilbay listing is gone?

I ended up scooping it privately perple
avatar
Klept
CAD Recruit

Posts : 56
Join date : 2015-12-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Sa20 green gassed custom #6 by ferg

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum